به گزارش گروه فرهنگی عصر قانون هنوز نظرسنجی رسمی از طرف مرکز تحقیقات صداوسیما نسبت به آمار مخاطبان برنامه های رمضانی ارایه نشده است. با این حال چندی پیش مرکز روابط عمومی ۱۶۲ صداوسیما اعلام کرد که در میان برنامه های افطار «محفل» و «زندگی پس از زندگی» بیشترین واکنش ها را داشته اند. با نگاهی به شبکه های اجتماعی و فضای رسانه ای هم می توان فهمید که میان برنامه های رمضانی بیشترین بازخورد را «محفل» و «زندگی پس از زندگی» داشته است؛ ۲ برنامه ای که هر یک بیش از ۳ میلیون مخاطب داشته اند و از سریال هایی که با شروع ماه رمضان روی آنتن رفتند نیز مخاطب بیشتری را جذب کردند و این نشان می دهد گاهی یک برنامه با تحقیق و پژوهش درست و قوی و در نظر گرفتن استانداردهای برنامه سازی از سریال و درام های نمایشی یا تاک شوها با هزینه هایی چند برابری هم می تواند جلو بزند.