به گزارش گروه اجتماعی عصر قانون، ایوب فصاحت در پاسخ به سوالی مبنی بر تأثیر هوشمندسازی در ارائه خدمات به شهروندان گفت: ما هرچه بیشتر به سمت هوشمندسازی برویم، خدمات مناسبتری را ارائه خواهیم داد و این مسیر را در این مدت اخیر ریلگذاری کردهایم.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران افزود: ما در شهر تهران ۲۹۴ میدان و بازار میوه و ترهبار داریم که قرار است در آینده مراکز دیگری نیز به این عدد اضافه شود و همین امر میطلبد که هرچه زودتر فرآیند هوشمندسازی خود را تکمیل کنیم.
وی با بیان اینکه هوشمندسازی نه تنها موجب به کاهش اعمال سلیقهها میشود، بلکه تسهیلگری در روند کار را به دنبال دارد، گفت: در آینده نزدیک همانطور که قول داده بودیم اپلیکیشن فروش آنلاین میوه و تره بار ما نیز راهاندازی میشود و شهروندان به روشهای مناسبتری میتوانند محصولات با کیفیت را خریداری کنند.
فصاحت در پایان گفت: ما به دنبال افزایش خدمات رسانی به شهروندان هستیم تا رضایت حداکثری شهروندان را کسب کنیم.