تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : general133
حوزه : اخبار مهم, جامعه
شماره : 65401
تاریخ : 28 اردیبهشت, 1402 :: 10:48
سردار رادان؛ ۵۴ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ طی سال ۱۴۰۱ فرمانده انتظامی کل کشور گفت: سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ ثبت شده که ۲۲ میلیون تماس عملیاتی و مأموریت‌ها انجام شد.

به گزارش گروه  اجتماعی عصر قانون سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در مراسم افتتاح سایت مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد: یکی از بزرگترین مراکز در کشور و منطقه است و خدمات بیشتری در این قالب به مردم ارائه می‌شود.
وی افزود: از زمان تولد مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تا امروز، درصد تماس‌ها و مشاوره مردم از پلیس روز به روز افزایش و نیاز به توسعه این مرکز مورد توجه قرار گرفت و سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴ میلیون تماس به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ ثبت شده که ۲۲ میلیون تماس عملیاتی و مأموریت‌ها انجام شد. سردار رادان گفت: سهم تهران از این تماس‌ها و عملیات‌ها حدود ۱۴ میلیون تماس و ۵ میلیون و ۸۰۰ عملیات بوده است. فرمانده ناجا گفت: امروز در این مرکز فوریت‌های ۱۱۰ حدود ۳۶۰ نفر از همکاران ما در ۳ شیفت کاری فعال اند جهت پاسخگویی سریع‌تر و مرکز تجزیه تحلیل داده‌ها نیز جهت رسیدگی به دغدغه مردم راه اندازی شده است و پاسخگویی بهتری انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه از استانداری، هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی هم تشکر می‌کنم، گفت: امروز تماس‌های مردم با همکاران ما به صورتی است که حتی اگر تماس از جنس اورژانس پلیسی نباشد با اورژانس و هلال احمر ارتباط می‌دهیم و برعکس و به دنبال این هستیم سامانه یکپارچه‌ای را راه اندازی کنیم. سردار رادان گفت: سامانه هوشمند نصب شده و برای مدیر مرکز مشخص است چه تعداد پشت خط و چه تعداد تماس پاسخگویی می‌شود و فاصله بین تماس گیرنده و پلیس یک تا دو تماس است و تلاش خواهد شد صفر شود همچنین ظرفیت‌ها جهت پاسخگویی سه برابر شده است. وی اعلام کرد: در این مرکز همکاران ما به چند زبان فارسی، عربی، انگلیسی و اسپانیایی در خدمت مردم هستند. سامانه پیامکی هم به ۱۰ تا ۱۲ مورد ارتقا یافته است.

© 2024 تمام حقوق این سایت برای خبرگزاری عصر قانون محفوظ می باشد.