به گزارش گروه اجتماعی عصر قانون مرکز تماس همراه اول با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی اعم از ایمیل، پیامک، شبکه های اجتماعی، گفتگوی آنلاین مجازی و گفتگوی تلفنی بصورت مداوم با مشترکان خود در ارتباط است که به عنوان مثال میانگین پاسخگویی به شکل IVR ماهانه بیش از 9.6 میلیون است. براساس آمار اعلام شده هیات مدیره اپراتور اول تلفن همراه تا پایان اسفند 1400، متوسط ماهانه پاسخگویی از طریق شبکه های اجتماعی در این اپراتور 176 هزار بوده است. همچنین بیش از 5 هزار پاسخ از طریق ایمیل و بیش از 141 هزار پاسخ از طریق پیامک به صورت ماهانه داده شده است. پیگیری کارشناسان برای پاسخ دهی به مشترکان به شکلی بوده که هر مشترک بصورت میانگین حدود 12 ثانیه منتظر پاسخگویی بوده که میزان انتظار نسبت به سال 1399 حدود 48 درصد بهبود یافته است است. با این حساب 91 درصد مشترکان همراه اول نسبت به پاسخ مرکز تماس، ابراز رضایت کرده اند که نسبت به سال گذشته آن 2 درصد رشد را نشان می دهد.