به گزارش گروه اجتماعی عصر قانون مرکز تماس همراه اول با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی اعم از ایمیل، پیامک، شبکه های اجتماعی، گفتگوی آنلاین مجازی و گفتگوی تلفنی بصورت مداوم با مشترکان خود در ارتباط است که به عنوان مثال میانگین پاسخگویی به شکل IVR ماهانه بیش از ۹.۶ میلیون است.
براساس آمار اعلام شده هیات مدیره اپراتور اول تلفن همراه تا پایان اسفند ۱۴۰۰، متوسط ماهانه پاسخگویی از طریق شبکه های اجتماعی در این اپراتور ۱۷۶ هزار بوده است.
همچنین بیش از ۵ هزار پاسخ از طریق ایمیل و بیش از ۱۴۱ هزار پاسخ از طریق پیامک به صورت ماهانه داده شده است.
پیگیری کارشناسان برای پاسخ دهی به مشترکان به شکلی بوده که هر مشترک بصورت میانگین حدود ۱۲ ثانیه منتظر پاسخگویی بوده که میزان انتظار نسبت به سال ۱۳۹۹ حدود ۴۸ درصد بهبود یافته است است.
با این حساب ۹۱ درصد مشترکان همراه اول نسبت به پاسخ مرکز تماس، ابراز رضایت کرده اند که نسبت به سال گذشته آن ۲ درصد رشد را نشان می دهد.
https://asrghanoon.ir/?p=13620
نظرات